понедељак, 8. октобар 2012.

Ljubavna torta ♥

I onda u čast mom dragom i njegovom šestooktobarskom rođendanu, napravih ovu torticu, sa puno čokolade i naravno puno ljubavi ♥
Dušo, srećan ti rođendan! ♥




Sastojci za prvu koricu:
  • 5 belanaca
  • 150 g šećera
  • 150 g seckanih lešnika
Umutiti čvrst šam od belanaca i šećera, pa dodati i varjačom umešati seckane lešnike. Peći oko 20 min, na 200 C u plehu, koji je obložen masnim papirom dim. 25x35 cm.


Prvi fil:
  • 5 žumanaca
  • 5 jaja
  • 12 kašika šećera
  • 150 g crne čokolade
  • 250g putera
  • 100 ml slatke pavlake
Skuvati na pari žumanca i jaja sa šećerom, sve vreme muteći mikserom. Dodati čokoladu i kada se otopi, skloniti sa vatre da se ohladi do kraja.
U međuvremenu penasto umutiti puter, pa kada se ohladi čokoladni krem postepeno ga dodavati uz stalno mešanje.
Na kraju dodati hladnu slatku pavlaku i još malo mututi dok masa ne postane kompaktna i kremasta.

Druga korica:
u ovu koricu (ili bolje reći njih, ali ja sam pravila jednu)  odmah sam se zaljubila i znala sam da je to prava stvar, kada sam pronašla ovaj recept na blogu mignonne i njenu čokoladnu tortu.

Korica je fenomenalna, bez mrvice brašna, ali i bez trunčice orašastih plodova. Kada se nafiluje, omekša i prosto se stopi sa kremom, vidite je, ali je ne osetitie, osim čarobne čokolade, naravno. :D
Dakle:
  • 4 jaja
  • 125 g putera
  • 125 g šećera u prahu
  • 150 g crne čokolade
Penasto umutiti puter i šećer u prahu, pa dodati jedno po jedno žumance, kao i otopljenu, pa ohlađenu crnu čokladu. Na kraju pažljivo varjačom umešti čvrst sneg od belanaca. Peći u istom plehu kao i prvu koricu, obloženim papirom za pečenje, oko 20-ak minta na 180-200 C. Čim ivice počnu da tamne, korica je pečena. Pažljivo je izvući da se hladi, jer je krta i nežna, a možda i deluje neispečeno. Čim se prohladi očvrsnuće i bez problema je možete prebaciti na tortu i filovati.
Napomena: ova korica je malo veća od one preve, jer se belanca u prvoj malo "skupe", a imate dva rešenja... ili da ovu drugu skratite po meri prve ili da prvu pečete u malo većem plehu.

Drugi fil: 
  • 500 g maskarponea
  • 250 ml slatke pavlake
  • kisela pavlaka sa 20% mm
  • učvršćivač za šlag
  • 100 g crne čokolade
  • 6 kašika Nutele
  • 80 g šećera u prahu
Umutiti dobro ohlađenu slatku pavlaku sa učvršćivačem za šlag i šećerom u prahu. Ostaviti da se hladi u frižideru.
Posebno umutiti kiselu pavlaku, Nutelu, otopljenu, pa ohlađenu crnu čokoladu i maskarpone.
Sjediniti pažljivo, ne mnogo muteći, obe smese i ostaviti još na hlađenje pre filovanja korice.
Grand finale: filovanje, prva korica, prvi fil, druga korica, pa drugi fil.



Ukrasila sam je čokoladnim buter kremom, jer sam, kao prvo, htela malo da se igram, a kao drugo, svrbela me je ona silna čokolada koju sam kupila. :))))
Inače reporučujem  šlag, jer je torta dosta jaka i dovoljna i bez buter krema.


Svećice su bile neizbežne, njihov broj je nebitan, već da se želja ispuni. :D







Нема коментара: