четвртак, 26. септембар 2013.

Miroslav daruje u ime novog radnog mesta

Za Miroslava Uskokovića sigurno zante, ali ne znam da li ste saznali da je postao glavni  šef poslastičarstva u restoranu GRAMERCY TAVERN, u NY, jedan neamerikanac, pa još naš čovek!
Evo šta Miroslav  kaže povodom ovog, sigurna sam, ostvarenja svog sna: 


Gramercy Tavern je jedan od najpoznatijih restorana Amerike, a po mnogim kritičarima i vodičima važi za najpopularniji restoran New York-a. Restoran krase zvezdice New York Times-a, Michellin Guide-a, Forbes-a, kao 6 James Beard Foundation nagrada, koje su u kulinarskom svetu ekvivalent Oskara u filmskoj industriji. Gramercy Tavern je restoran moderne Američke kuhinje sa velikim fokusom na lokalne i organske proizvode. Važi za jednog od pionira koji je redefinisao kuhinju SAD-a i uveliko uticao i potpomogao pokret sačuvanja lokalne proizvodnje i Američke kulinarske tradicije, koja se zagubila tokom velike industrijalizacije prehrane proteklih 50 godina. Gramercy Tavern je glavni restoran u verovatno najuspešnijoj grupi restorana u svetu: Union Square Hospitality Group, koja je u vlasništvu istaknutog hotelijera Danny Meyer-a.

Meni je izuzetna čast priključiti se ovom vrhunskom timu, na vrlo istaknutoj i prestižnoj poziciji kao što je Chef de Pâtisserie. Takođe je veliki ponos i to što je jedan restoran moderne AMERIČKE kuhinje izabrao jednog SRBINA na poziciji koja je proteklih 20ak godina bila predvođena ekskluzivno od strane Američkih Chefova.

Ja ću se maksimalno potruditi da opravdam poverenje koje mi je ukazano, kao i da ispunim ogromna očekivanja koja mnogi imaju, a prvenstveno ja sam prema sebi!





Povodom ovog sjajnog uspeha Miroslav ima i jedno darivanje, a o svemu ćete saznati na njegovom blogu Iz Moje Kuhinjice.

Miroslavu želim srećan, berićetan i dugovečan rad, gde god ga rad ispunjavao i činio srećnim, a sigurna sam da će ispisati nove redove poslastičarstva u Velikoj Jabuci. Ovo je velika stvar. Nama jedno preostaje  da ga pratimo preko bloga i  društvenih mreža ili prvom prilikom posetimo i uverimo se u sav taj kvalitet. :)))) Živeli!

Нема коментара: